Hotel - oprogramowanie dla hoteli

Cechy wyróżniające kompletny system hotelowy

  • Elektroniczna księga meldunkowa

    To nic innego jak oprogramowanie dla recepcji hotelowej które umożliwia m.in. przyjmowanie rezerwacji (indywidualnych lub grupowych) na pokoje lub standardy pokoi, meldowanie gości indywidualne oraz grupowe, rozliczanie wszystkich obciążeń hotelu wraz z tymi przepisanymi z restauracji hotelowej lub PUB na pokój gościa, itp.

  • Pełne raportowanie

    Wszelakiego rodzaju raporty z których możemy uzyskać m.in. takie informacje jak średnie obłożenie hotelu, zysk generowany w poszczególnych dniach/tygodniach/miesiącach, zysk ze sprzedaży poszczególnych produktów w restauracji czy PUB, średni zysk przypadający na jednego gościa hotelowego lub restauracyjnego, dochód wg pracowników hotelu/restauracji, koszty surowców kuchennych i barowych, koszty receptur towarów food-cost, aktualne oraz archiwalne stany magazynowe produktów, itp.

  • Sprawny obieg zamówień

    Pełne powiązanie między restauracją/PUB a kuchnią i recepcją hotelową. Zamówienie złożone przez klienta w restauracji trafia automatycznie do kuchni która przygotowuje danie, po czym klient może dokonać płatności lub poprosić o przepisanie rachunku na pokój. W takim przypadku przy wymeldowaniu recepcjonistka pobierze od klienta należność nie tylko za pokój ale również za wszystkie posiłki które skonsumował on w PUB czy restauracji hotelowej, a za które nie zapłacił od razu. To od nas lub życzeń klienta zależy jak będzie wyglądała faktura, tzn. czy każdy element będzie widniał osobno czy całość sprzedamy za łączną kwotę np. jako usługa hotelowa.

  • Kontrola i nadzór nad wszystkim

    Menager hotelu lub osoba do tego uprawniona powinny mieć z poziomu komputera biurowego wgląd w każdy element systemu od tego co obecnie dzieje się na restauracji, np. ile jest otwartych rachunków, ile jest zajętych stolików itp., poprzez stany magazynowe produktów, po np. obłożenie hotelu i ilość wolnych pokoi. Menager może niepostrzeżenie dla personelu kontrolować wszystko i widzieć co wykonują jego pracownicy.

  • Rezerwacje internetowe

    Żeby hotel mógł sprawnie funkcjonować potrzebuje gości hotelowych korzystających z jego usług, a gdzie najłatwiej ich znaleźć jak nie w Internecie? Dzisiaj większość osób planujących pobyt w hotelu szuka obiektów poprzez Internet wykorzystując do tego takie portale jak booking.com, hrs.com, venere.com, hotele.pl, i wiele wiele innych. Dlaczego zatem mielibyśmy pozbawiać się możliwości pozyskania takich klientów? Posiadając odpowiedni program hotelowy możemy ustawić system tak żeby zamówienia z w/w portali oraz innych portali tego typu których jest dziesiątki na rynku, a także ze strony internetowej hotelu trafiały bezpośrednio do naszego programu recepcyjnego. Ułatwia to pracę hotelu i zwiększa obłożenie obiektu.

  • Obsługa SPA, sale konferencyjne i pakiety pobytowe

    Prowadzisz hotel oferujący klientom zabiegi SPA? To na pewno docenisz moduł obsługi SPA który umożliwia zakładanie gabinetów zabiegowych, planowanie zabiegów dla klientów hotelu, przydzielanie pracy personelowi medycznemu, rozliczanie usług wraz z kalkulacją kosztów zabiegów (np. receptury na kosmetyki wykorzystywane do zabiegów SPA).
    Jeżeli chcesz bardziej uatrakcyjnić ofertę hotelu to może zainteresuje Cię możliwość sprzedaży pakietów pobytowych np. pobyt 3 dniowy + 2 zabiegi SPA dla klienta GRATIS w cenie promocyjnej, lub pobyt tygodniowy w specjalnej cenie (niższej niż suma poszczególnych dni pobytu). Inną formą sprzedaży jest sprzedaż połączona pobytów hotelowych (noclegów) z usługami (np. zabawą sylwestrową). Już na poziomie rezerwacji możesz gościowi hotelowemu przypisać pokój, jaki i towary lub usługi z których będzie on korzystał, np. rezerwacja sali konferencyjnej na wybrany dzień i godzinę.

  • Centrala telefoniczna

    Minęły już czasy kiedy hotele zarabiały na rozmowach telefonicznych wykonywanych przez gości hotelowych. Dziś każdy ma telefon komórkowy, ale to nie oznacza że centrala telefoniczna jest zbyteczna. Do czego może się przydać? M.in. do automatycznego budzenia gości hotelowych o zamówionej w recepcji porze, możliwości zamówienia posiłku do pokoju, a także automatycznego oznaczania statusu pokoju jako czysty po posprzątaniu przez personel sprzątający. Pokojówka po posprzątaniu pokoju wpisuje na klawiaturze telefonu specjalny kod który automatycznie odznacza w systemie komputerowym pokój jako czysty, a recepcjonistka od razu widzi to na ekranie swojego monitora i może sprzedać pokój nowemu klientowi. Należy pamiętać również o tym, że zagraniczni goście hotelowi dużo częściej korzystają z hotelowego telefonu dzwoniąc do domu lub firmy, ponieważ koszt takiego połączenia (nawet z marżą hotelu za usługę) jest niższy niż koszt połączenia komórkowego w roamingu.

  • Zamki hotelowe na kartę zbliżeniową

    Wydawanie kluczy do pokoi to już przeżytek, obecnie hotele wyposażone są w zamki na karty zbliżeniowe. Czy to tylko bajer czy jest w tym coś praktycznego? Oczywiście że jest, a m.in. karty są wielokrotnego użytku i aktywowane podczas meldowania tylko na czas meldunku, np. podczas meldowania do pokoju nr 107 recepcja zaprogramuje nam kartę działającą tylko z zamkiem w tym pokoju i tylko na czas pobytu np. do pojutrza do godz. 11:00 (koniec doby hotelowej). Ponadto w przypadku ewentualnego zgubienia karty przez gościa hotelowego wystarczy wygenerować nową kartę, a stara zostanie automatycznie zablokowana i będzie mogła być ponownie użyta dopiero po ponownym jej zaprogramowaniu przez recepcje hotelową. Nie ma ryzyka że ktoś znajdzie kartę i otworzy pokój. Uzyskujemy również pełną kontrolę otwarcia każdego zamka, tzn. wiemy kto i kiedy otwierał dany pokój, np. gość hotelowy, pokojówka, administrator, itp. Zamek zapamiętuje 250 ostatnich zdarzeń. Innym bardzo cennym elementem jest uniemożliwienie sprzedaży pokoi „na boku” przez personel. Nieuprawnione osoby nie będą mogły wygenerować karty do pokoju bez zameldowania gościa w programie hotelowym. Nie ma zatem ryzyka że ktoś sprzeda pokój „na boku” dogadując się z klientem i wyda mu "klucz" do pokoju, ponieważ zaprogramowanie karty wymaga wykonania meldunku, a to działanie zawsze zostawia ślad w programie. Nawet jeżeli personel ma odpowiednie uprawnienia do skasowania/anulowania meldunku i na koniec dnia sprzedaż zostanie ujęta, to i tak na podstawie raportów będziemy mogli wyciągnąć z systemu informację kto i o której sprzedał który pokój, a kto następnie anulował/skasował taką operację. Więcej o zamkach na kartę oraz kontrolerach dostępu przeczytasz tutaj...

  • Internet typu HOT-SPOT

    W dzisiejszych czasach już nikt nie wyobraża sobie życia bez Internetu. Każdy ma laptopa lub smartfona z dostępem do Internetu, a goście hotelowi chcieliby korzystać z Internetu nie ruszając się z pokoju lub spożywając śniadanie w restauracji hotelowej. Dobrze wykonana sieć i odpowiedniej klasy urządzenia zapewniają 100% pokrycie hotelu, bezprzewodowym zasięgiem do Internetu oraz stabilne działanie Internetu bez "przycięć i zawieszeń". Najważniejsze żeby nie zapomnieć od odseparowaniu Internetu dla gości od sieci wewnętrznej w obiekcie, w przeciwnym razie możemy być narażeni na atak informatyczny „niemiłych” klientów hotelowych, którzy mogą np. sprawdzić obroty hotelu lub wyrządzić bardziej dotkliwe straty. Naszym klientom oferujemy wykonanie bezpiecznej sieci HOT-SPOT, która może być siecią otwartą dla wszystkich lub np. na hasło. W razie potrzeby każde hasło może być jednorazowe i ważne tylko przez określony czas, np. 3h lub 2dni.
    Pamiętaj że najważniejsza rzecz w udostępnianiu Internetu dla gości to bezpieczeństwo Twoich danych!!! Wykonana przez nas sieć WiFi charakteryzuje się tym że goście lokalu/hotelu mają dostęp do Internetu, ale nie mają dostępu do zasobów systemowych lokalu, tzn. komputerów biurowych, oprogramowania, drukarek zainstalowanych w lokalu, itp. Posiadamy w ofercie punkty dostępowe potrafiące podzielić sieć, tzn. jedna sieć WiFi jest tzn. otwartą HOT-SPOT dla gości lokalu, ale bez dostępu do zasobów systemu, a druga jest całkowicie zamknięta i odseparowana dla potrzeb systemu/pracowników. Goście korzystający z Internetu w lokalu nie mają możliwości podejrzenia np. obrotów, zysków, ani nie mogą skorzystać z udostępnionych zasobów np. drukarek.

    Oferowane przez nas punkty dostępowe to nowoczesne rozwiązanie dedykowane dla obiektów użyteczności publicznej. Wszystkie zainstalowane w lokalu punkty dostępowe, tworzą 1 wspólną dużą sieć, tzn. klient widzi tylko jedną sieć WiFi o nazwie np. „Internet Hotel pod Smokiem”, niezależnie w której części lokalu się znajduje. Dzięki temu unikamy konieczności przełączania się między punktami dostępowymi 1,2,3,4,itp. jak miało to miejsce w starych rozwiązaniach.

    Pozwól klientom swojego lokalu/hotelu na korzystanie z otwartego i wydajnego, a zarazem bezpiecznego Internet typu HOT-SPOT. Jesteśmy w stanie wykonać jedną dużą sieć WiFi w obrębie całego lokalu/hotelu lub w tylko wybranych przez Ciebie strefach, niezależnie od wielkości obiektu. Koniec z narzekaniem klientów że sygnał WiFi jest za słaby, albo że można go „złapać tylko przy biurku w pokoju hotelowym, a przy łóżku już nie”.
    rozwiń więcej > < zwiń

  • Karty rabatowe / lojalnościowe dla klientów

    Chcesz żeby lokal stale przyciągał klientów? Wyróżnij ich posiadaniem karty rabatowej / lojalnościowej i zaoferuj za ich lojalność specjalne przywileje, np. specjalne rabaty na wybrane pozycje z menu lub całe menu, bądź preferencyjne stawki za korzystanie ze SPA, kortów tenisowych, bilardu, kręgielni, itp.

    Możesz również stworzyć własny system lojalnościowo-punktowy, tzn. klient zbiera punkty za zakupy, które później może wymienić na określone przez Ciebie towary za określoną przez Ciebie ilość punktów zebranych na karcie.

Jak działa hotel, czyli jaki jest obieg informacji pomiędzy recepcją, biurem a restauracją?

Schemat działania hoteluW skomputeryzowanym hotelu wszystkie elementy są ze sobą połączone w jedną całość. Gość meldujący się do hotelu otrzymuje kartę klucz do pokoju zaprogramowaną na czas pobytu, którą może równocześnie posługiwać się np. w restauracji hotelowej celem uzyskania specjalnych rabatów dla gości hotelowych. Skonsumowane przez niego posiłki mogą zostać uregulowane od razu lub przepisane na pokój celem rozliczenia ich np. na jednej fakturze przy wymeldowaniu.

Nad całością kontrolę sprawuje biuro lub menager hotelu który w każdej chwili może podejrzeć każdą informację w systemie, zarówno zamówienia z restauracji hotelowej jak i meldunki z recepcji. System przechowuje historię wszystkich informacji, tak że w każdym momencie możemy sprawdzić np. historię meldunków wybranego gościa hotelowego, w którym pokoju był ostatnio zameldowany, itp.

Opisany tutaj obiekt informacji możesz prześledzić na schemacie działania hotelu...

Zadzwoń i umów się na prezentację systemu tel. 77 4577-599  wew. 1

Zarządzanie hotelem

Prowadzenie hotelu, zajazdu, pensjonatu lub sanatorium to w dzisiejszych czasach duże wyzwanie. Musisz zapanować nad wieloma czynnikami tj. optymalizacja pracy kelnerów, kontrola zyskowności produktów w restauracji, utrzymywanie stanów magazynowych produktów na poziomie optymalnym, a przede wszystkim zapewnienie jak największej liczby klientów korzystających z Twojego obiektu. Nawet najlepszy hotel w najlepszej okolicy nie utrzyma się bez gości hotelowych którzy korzystają z jego usług.

Jak temu wszystkiemu sprostać? Każdy menager hotelu potrzebuje odpowiednich narzędzi które ułatwią mu pracę i pozwolą przeanalizować wszystkie czynniki wpływające na pracę hotelu. Jednym z najważniejszych elementów ułatwiających pracę menagera hotelu jest dobre oprogramowanie hotelowe wraz z całym osprzętem potrzebnym do jego obsługi, tj. komputer na recepcję hotelową, terminal dotykowy POS do restauracji czy PUB, drukarka bonowa na kuchni, elektroniczne zamki hotelowe na kartę, centrala telefoniczna itp. Jednym słowem sprawny system hotelowy stanowiący jedną całość.

Jaki system hotelowy wybrać?

 

Zobacz również

Systemów hotelowych jest na rynku całe mnóstwo, pytanie zatem czym powinien się wyróżniać dobry system hotelowy? Naszym zdaniem to połączenie 3 elementów: nowoczesne oprogramowanie + odpowiedniej jakości sprzęt + doświadczony serwis zapewniający wysokiej klasy szkolenie. Najważniejsze żeby wszystkie te 3 elementy ze sobą współgrały w 100%, dla przykładu zakup sprzętu nie współpracującego z oprogramowaniem mija się z celem. Wybierając oprogramowanie warto zwrócić uwagę jakie funkcje są dostępne w standardzie, za co trzeba ekstra dopłacać, a czego dane oprogramowanie w ogóle nie obsługuje.

Szczegółowe funkcje dostępne w programach hotelowych wypisano tutaj…
Przeczytaj również więcej o module gastronomicznym pracującym np. w restauracji hotelowej – kliknij tutaj…

Chcesz uniknąć niepotrzebnych problemów?

Zleć realizację wszystkich zadań jednej firmie, wtedy unikniesz problemów typu "wybrany przez Ciebie zamek hotelowy od firmy A, nie działa z oprogramowaniem hotelowym od firmy B", "Internet bezprzewodowy zaproponowany przez elektryka nie współgra z serwerem lub osprzętem informatycznym od firmy wdrażającej oprogramowanie". Jak wszystko kupisz od jednej firmy to masz 100% gwarancję że wszystko będzie ze sobą działać niezawodnie, bynajmniej my dajemy Ci taką gwarancję, że sprzęt kupony od nas w 100% ze sobą współgra i wykorzystasz 100% jego możliwości!!!

Firma SEGAL istnieje na rynku od 1999 roku, a od 2005r. zajmujemy się wdrożeniami systemów gastronomiczno-hotelowych, obsługując obecnie ponad 170 skomputeryzowanych obiektów branży gastronomiczno-hotelowej. Na przestrzeni lat nabraliśmy dużych doświadczeń i wiemy jak od A do Z skomputeryzować cały hotel. Poniżej w telegraficznym skrócie zamieszczamy kilka najważniejszych elementów z których składa się dobry system hotelowy, a wszystkie te elementy jesteśmy w stanie wdrożyć i serwisować w Twoim obiekcie hotelowym.

Zapewniamy pełną realizację wszystkich tematów od bezpłatnego doradztwa, poprzez sprzedaż, wdrożenie i szkolenie, po serwis takich elementów jak:

  • Bezpłatne doradztwo w zakresie poprowadzenia całego okablowania niezbędnego do funkcjonowania hotelu
  • Sprzęt i oprogramowanie informatyczne dla hoteli, m.in. komputery, drukarki zamówień, itp.
  • Centrale telefoniczne
  • Internet przewodowy w pokojach oraz bezprzewodowy typu HOT-SPOT w całym hotelu
  • Zamki hotelowe na karty zbliżeniowe
  • Pagery do bezprzewodowej komunikacji między kuchnią a personelem kelnerskim

Nowo powstającym lokalom, zainteresowanym wdrożeniem systemu gastronomiczno-hotelowego, proponujemy bezpłatną pomoc i doradztwo w zakresie poprowadzenia okablowania po lokalu w celu połączenia wszystkich urządzeń w jedną całość, np. do drukarek zamówień na kuchni, komputerów, centrali telefonicznej oraz punktów dostępowych do Internetu typu HOT-SPOT.

Jesteśmy w stanie KOMPLEKSOWO wyposażyć i serwisować Twój lokal

Umów się na bezpłatną prezentację programu,
możemy ją zorganizować u Państwa lub u nas w firmie
tel. 77 4577-599 wew. 1

Aktualności

Kasa fiskalna za 100 zł?

Czy można kupić kasę fiskalną za 100 zł? Sprawdź jaki jest realny koszt zakupu kasy fiskalnej...

więcej »

Jak odzyskać 700zł zwrotu za zakup kasy fiskalnej

Planujesz zakup nowego urządzenia fiskalnego, kasę fiskalną lub drukarkę fiskalną? Pamiętaj że jeżeli jest to Twój pierwszy zakup urządzenia fiskalnego (pierwszy na dany nr NIP), to przysługuje Ci 90% zwrotu przy czym nie więcej niż 700 zł.

więcej »

Zakup kasy fiskalnej - od czego zacząć?

Kupując u nas kasę lub drukarkę fiskalną, otrzymasz bezpłatną pomoc w załatwieniu wszystkich niezbędnych formalności od zakupu po zwrot 90% wartości urządzenia wypłacanego przez Urząd Skarbowy.

więcej »

Obsługujemy sieci

Click Shop | Hosting home.pl