Opinie o Nas

Zestaw: Kompletne stanowisko POS dla gastronomii

Zestawy PROMOCYJNE
8487
PLN
Zestaw: Kompletne stanowisko POS dla gastronomii
Zestaw: Kompletne stanowisko POS dla gastronomii 4 4.50286
Zestaw: Kompletne stanowisko POS dla gastronomii
  • promocja
instore_only
Dostępność
dostępny
Wysyłka w
ok. 3 dni
Cena brutto: 8 487,00 zł 10 392,27 zł
Cena netto: 6 900,00 zł
szt.
Ocena średnia:
(Ilość ocen: 14)
Producent:
SEGAL
  • Opis produktu
  • Opinie o produkcie (4)

Największe zalety:

  • ekonomiczne stanowisko sprzedaży na terminalu POS z ekranem dotykowym
  • znacznie większe możliwości niż tradycyjnej kasy fiskalnej
  • indywidualne rozliczanie każdego kelnera
  • dowolna ilość pracowników z indywidualnymi uprawnieniami
  • wizualna prezentacja sali sprzedaży
  • obsługa rachunków otwartych, możliwość dzielenie i łączenia rachunków
  • obsługa kart rabatowych, system promocyjny
  • wystawianie paragonów fiskalnych, faktur VAT oraz rachunków niefiskalnych

Typowe zastosowanie:

  • małe punkty gastronomiczne, tj. kawiarnie, restauracje, PUBy,
  • sklepy branżowe które stawiają na szybką obsługę klienta z możliwością naliczania rozbudowanych rabatów

Zobacz również

  • Zobacz schematy zastosowań
  • Usługi, wdrożenia, szkolenia
  • Skorzystaj z poradnika

Zestaw promocyjny: Kompletne stanowisko sprzedaży POS dla lokali gastronomicznych

Instalacja drukarki fiskalnej

Podłączenie, konfiguracja
i szkolenie z obsługi drukarki

GRATIS

Fiskalizacja w siedzibie SEGAL

50 zł netto

Fiskalizacja w siedzibie KLIENTA

z dojazdem na terenie całego kraju

100 zł netto

Czytaj więcej o instalacji drukarki...

Zobacz jak odliczyć 700 zł
za zakup drukarki fiskalnej

Szukasz kompromisu pomiędzy kasą fiskalną a drogimi systemami sprzedaż POS? Nie chcesz wydawać dużych pieniędzy, ale chcesz korzystać z funkcjonalności oferowanej przez systemy sprzedaży na ekranach dotykowych? W takim razie ten zestaw może Cię zainteresować.

W skład zestawu wchodzi:

  • Terminal dotykowy POS z ekranem dotykowym - Wysokiej klasy terminal FEC AerPPA w aluminiowej obudowie (Intel Celeron J1900 4rdzenie/4wątki 2,4GHz / 2GB RAM / SSD 120GB / 3x RS-232 (w tym jedno może być zasilane - konfigurowalne) / 5x USB (w tym 1x USB 3.0) / 1x USB 24V / 1x zewnętrzne VGA / Gigabit LAN RJ45 / 1x Mini PCI-E)
  • System operacyjny Windows Embedded POS Ready 7 PL - specjalna rozbudowana wersja Win 7 Pro na stanowiska sprzedaży. Windows Embedded POSReady 7 PL, w odróżnieniu od Win 7 ma zapewnione dłuższe wsparcie ponieważ dedykowany jest do rozwiązań typowo przemysłowych. Wersja Embedded dedykowana jest do zastosowań przemysłowych np. bankomaty, stanowiska sprzedaży POS w hiper i supermarketach np. REAL, TESCO, IKEA, itp.
  • Program gastronomiczny izzyREST POS do obsługi sprzedaży na ekranie dotykowym
  • Drukarka fiskalna paragonów fiskalnych - ELZAB Mera E - drukarka z elektroniczną kopią paragonów i wbudowanym automatycznym obcinaczem papieru
  • Opcjonalnie drukarka bonowa SAM4S do wydruku zamówień na kuchnię lub bar oraz możliwością drukowania faktur VAT. Wydruk na papierze szerokości 80mm, drukarka wyposażona w automatyczną gilotynę oraz wbudowany dzwonek i możliwość montażu na ścianie. Wyposażona w standardzie w 3 interfejsy komunikacyjne: LAN, RS-232, USB oraz złącze szuflady.
  • Instalację i konfigurację całego stanowiska POS
    (wystarczy podłączyć całość wg przejrzystych oznaczeń na złączach oraz dołączonej instrukcji i można pracować)
  • Instrukcję obsługi programu gastronomicznego w formacie PDF
  • 24 miesiące gwarancji na całość, z wyjątkiem drukarki fiskalnej - 12 m-cy gwarancji
  • Szkolenie - 3h - dla klientów z lokalizacji położonych do 150km od Opola, szkolenie wykonywane bezpośrednio w lokalu Zamawiającego w dniu dostawy i montażu sprzętu.
    Dla klientów z lokalizacji położonych powyżej 150km od Opole, szkolenie telefoniczno-internetowe. Towar wysyłamy firmą kurierską, a szkolenie przeprowadzamy na odległość przez telefon i internet. Podłączasz terminal POS do Internetu, a my do Ciebie dzwonimy i przeprowadzamy szkolenie. Dzięki połączeniu internetowemu serwisant widzi dokładnie ten sam obraz który jest aktualnie wyświetlany na terminalu POS, jesteśmy w stanie zdalnie sterować klawiaturą i myszką, tzn. że nasz pracownik w razie potrzeby może przejąć kontrolę nad kursorem myszy czy wpisać tekst z klawiatury co ułatwia szkolenie.
  • Klawiaturę + mysz USB renomowanego producenta Microsoft/Logitech. Osprzęt ten nie jest potrzebny w codziennej pracy, ale jest bardzo przydatny w zakładaniu nowych towarów, zmianie cennika produktów, ustawianiu promocji, dodawaniu nowego pracownika, itp.
  • Fiskalizacja drukarki fiskalnej nie wchodzi w cenę zestawu, jest doliczana oddzielnie w kwocie 50 zł netto jeżeli jest ona wykonywana w siedzibie firmy SEGAL lub 100 zł netto jeżeli jest wykonywana w siedzibie Zamawiającego. Więcej o tym co to jest fiskalizacja i kosztach fiskalizacji przeczytasz tutaj...


Jest to rozwiązanie dedykowane dla małych i średnich lokali branży gastronomicznej, które nie chcą wydawać dużych pieniędzy na rozbudowane i skomplikowane systemy komputerowe, jednocześnie chcą korzystać z dobrodziejstw jakie niosą za sobą stanowiska sprzedaży na ekranach dotykowych. Za stosunkowo nieduże pieniądze Klient otrzymuje w pełni funkcjonalne stanowisko obsługi POS. Oferowany zestaw może również pracować w placówkach innych niż gastronomiczne, które stawiają na szybką obsługę klienta, posiadają bardzo rozbudowaną ofertę produktów lub chcą wdrożyć rozbudowany system rabatowy lub promocyjny, np. kwiaciarnie, piekarnie, salony kosmetyczne, itp.

Oprogramowanie izzyREST POS umożliwia m.in.:

  • ułożenie całego menu sprzedaży w sposób graficzny na ekranie z podziałem na grupy, podgrupy i towary
  • możliwość przypisania do każdego produktu dowolnej ilości cen np. cena detaliczna, cena hurtowa, cena specjalna, itp.
  • możliwość definiowania rozbudowanych promocji i systemów rabatowych, np. cena zależna od klienta, od pory dnia, od dnia tygodnia, od wielkości rachunku, itp.
  • indywidualne rozliczanie każdego pracownika w systemie, np. utarg, sprzedane towary, udzielone rabaty, itp.
  • kończenie transakcji paragonem fiskalnym, fakturą VAT lub wydrukiem niefiskalnym
  • pełne możliwości programu kliknij tutaj...


Największe zalety systemu to:

  • najtańsze stanowisko sprzedaży oparte na ekranach dotykowych
  • możliwość prowadzenia sprzedaży na rachunkach otwartych
  • możliwość kończenia rachunku paragonem fiskalnym lub fakturą VAT (wymagana drukarka bonowa)
  • bardzo wydajna drukarka fiskalna wyposażona w elektroniczną kopię paragonów
  • automatyczne wydruki zamówień np. na kuchnię lub bar (z drukarką bonową)
  • możliwość rozbudowy o obsługę kart magnetycznych, np. celem identyfikacji kelnerów
  • możliwość w przyszłości rozbudowy np. o moduł rozliczania stanów magazynowych lub dodatkowe stanowiska POS (wymaga dodatkowych licencji)
  • możliwość rozbudowania gwarancji do 3 lat

Więcej o zaletach komputerowego systemu gastronomicznego przeczytasz tutaj...

Czy mogę rozliczać magazyn i wprowadzać receptury do potraw?

W skład zestawu wchodzi jedynie moduł prowadzenia sprzedaży, bez możliwości rozliczania receptur i surowców magazynowych. Jeżeli chcesz prowadzić pełną gospodarkę magazynową, z możliwością wprowadzania receptur do potraw (np. receptura na kotlet schabowy, pierogi, bigos, drinka, itp.), wystarczy dokupić licencję obsługi magazynów. Do wyboru są 2 wersje licencji na obsługę magazynu/receptur:

  1. Moduł zarządzania (rozliczania stanów magazynowych) obsługiwany na tym samym komputerze co stanowisko sprzedaży, w tym przypadku na terminalu POS SAM4S (licencja 1 stanowiskowa) - cena: 1310 zł netto
    W tym rozwiązaniu oba moduły (sprzedażowy i rozliczeniowy) zainstalowane są na 1 komputerze, tzn. że w momencie prowadzenia sprzedaży nie możemy wpisywać faktur zakupu, ustalać receptur, itp. Jeżeli rozliczenie lokalu, kontrolę stanów magazynowych, wpisywanie faktur zakupu wykonujesz np. po godzinach pracy lokalu, lub w czasie mniejszego ruchu to to rozwiązanie będzie idealne.
  2. Moduł zarządzania (rozliczania stanów magazynowych) obsługiwany na innym komputerze niż stanowisko sprzedaży POS (licencja 2 stanowiskowa) - cena licencji: 1810 zł netto
    W tym rozwiązaniu stanowisko sprzedaży POS jest całkowicie niezależne od modułu zarządzania i rozliczania lokalu. Kelnerzy mogą swobodnie sprzedawać, a Ty wszystkie operacje związane z wprowadzaniem faktur zakupu surowców, ustalanie receptur, modyfikacje cen, itp. wykonujesz na oddzielnym komputerze (wymagany drugi komputer). Rozwiązanie to ma dodatkową zaletę, posiadana licencja jest 2 stanowiskowa, tzn. że w dowolnym momencie oba stanowiska, tj. terminal dotykowy SAM4S oraz dodatkowy komputer mogą pracować jako 2 niezależne stanowiska sprzedaży POS, lub oba jako 2 stanowiska rozliczania i zarządzania lokalem (np. w celu szybszego wpisania faktur, można to robić jednocześnie na obu stanowiskach), bądź jedno z nich pracuje jako stanowisko sprzedaży POS, podczas gdy drugie pracuje jako stanowisko zarządzania i można na nim np. wpisywać faktury zakupu od dostawców.

Decydując się od razu przy zakupie niniejszego zestawu, na zakup dodatkowej licencji na obsługę stanów magazynowych, otrzymasz 10% rabatu na licencję obsługi magazynów, przez co będzie ona kosztowała jedynie 1179 zł netto (dla licencji 1 stanowiskowej) lub 1629 zł netto (dla licencji 2 stanowiskowej).

Co dostaję w cenie zestawie?

Zestaw POS
Kupując niniejszy zestaw otrzymujesz kompletny zestaw do obsługi punktu gastronomicznego, w skład którego wchodzi markowy terminal POS z ekranem dotykowym (obsługa całego systemu palcem na ekranie) z systemem Windows Embedded (specjalna wersja Windows dedykowana dla terminali dotykowych) oraz profesjonalnym a zarazem intuicyjnym oprogramowaniem gastronomicznym izzyREST POS. Całość uzupełnia wysokiej klasy drukarka fiskalna ELZAB Mera E. Opcjonalnie zestaw może być wyposażony w drukarkę bonową do wydruków niefiskalnych dla barmana/kucharza oraz wydruku faktur VAT i rachunków wstępnych dla gości.

Instalacja
Ponadto w cenie otrzymujesz instalację i konfigurację całości. Jeżeli instalacja systemu odbywa się w odległości do 150km od Opola, to nasi serwisanci przyjeżdżają do Państwa i całość montują we wskazanym przez Klienta miejscu. Jeżeli instalacja odbywa się w odległości powyżej 150km od Opola, to całość sprzętu instalujemy i konfigurujemy w siedzibie firmy SEGAL, po czym na nasz koszt wysyłamy do Klienta. Otrzymujecie Państwo w pełni skonfigurowany zestaw gotowy do pracy, wraz z prostą instrukcją jak całość podłączyć, tzn. który kabel gdzie wpiąć, itp. Ponadto nasz serwisant dzwoni do Państwa i w razie potrzeby telefonicznie objaśnia jak całość podłączyć. Wszystko jest już skonfigurowane, więc wystarczy tylko wypakować z pudełka, podłączyć do prądu, podłączyć kabel do drukarki fiskalnej i bonowej i gotowe.

Gwarancja
Na cały sprzęt udzielana jest 24 miesięczna gwarancja (z wyjątkiem drukarki fiskalnej 12 m-cy) z możliwością rozszerzenia do 36 m-cy.
W przypadku chęci rozszerzenia gwarancji prosimy o kontakt tel. lub e-mail.

Szkolenie

W cenie zestawu otrzymujecie Państwo również instrukcję obsługi programu w formie PDF oraz 3h szkolenia z obsługi sprzętu i oprogramowania. Dla klientów oddalonych do 150km od Opola, szkolenie odbywa się u Klienta, nasz serwisant przyjeżdża do Państwa i po montażu całości dokonuje szkolenia. Dla klientów oddalonych powyżej 150km od Opola szkolenie odbywa się z wykorzystaniem telefonu i internetu. Nasz serwisant dzwoni do Państwa i udziela Państwu 3h szkolenia z zakresu oprogramowania i sprzętu. Jeżeli dysponują Państwo internetem w lokalu to wystarczy terminal POS podłączyć do internetu, a nasz serwisant jest w stanie zdalnie się z Państwem połączyć i udzielić szkolenia za pośrednictwem internetu. W przypadku połączenia internetowego, Państwo i nasz serwisant widzicie dokładnie to samo na ekranie, a serwisant jest w stanie nawet w pełni obsługiwać zdalnie program.

Dzięki bardzo intuicyjnemu oprogramowaniu izzyREST POS, w ciągu 3h jesteście w stanie nauczyć się Państwo jak zakładać grupy towarowe (np. zupy, desery, napoje, itp.), towary w poszczególnych grupach (np. coca-cola 0,2L, fanta 0,5L, itp.), definiować ceny produktów, a nawet ustalać uprawnienia dla personelu.

W skład oferowanego zestawu wchodzą:
Kliknij w zdjęcie produktu żeby zobaczyć pełny opis oferowanego towaru

Produkt Nazwa Cena katalogowa netto
Terminal POS

Terminal POS
FEC AerPPA PP-9635A
(karta katalogowa do pobrania na dole strony)

3299 zł

Windows Embedded POS Ready

System operacyjny
Windows Embedded POSReady 7 PL

500 zł

Drukarka fiskalna - do wyboru

Drukarka fiskalna
ELZAB MERA E

2790 zł

Oprogramowanie
Program dla gastronomii -  4REST POS

Program dla gastronomii
izzyREST POS

1490 zł

Drukarka bonowa do kuchni lub baru
Drukarka paragonowa SAM4S

Drukarka paragonowa (bonowa)
SAM4S

799 zł

 

Zestaw: klawiatura + mysz
Microsoft/Logitech

70 zł

Usługi
 

Instalacja i konfiguracja sprzętu

300 zł

 

Szkolenie personelu - 3h
Dla klientów z lokalizacją do 150km od Opola - szkolenie wykonywane u Klienta
Pozostali klienci z lokalizacją powyżej 150km od Opola - szkolenie telefoniczne

300 zł

RAZEM wartość produktów - katalogowo

z drukarką ELZAB Mera E, bez drukarki paragonowej
z drukarką ELZAB Mera E i drukarką paragonową

 

8.749 zł netto
9.548 zł netto

Dodatkowe szkolenie / serwis pogwarancyjny

Jeżeli nie wystarczy Państwu 3h darmowego szkolenia, bądź w przyszłości zajdzie potrzeba skorzystania z pogwarancyjnych usług naszego serwisu, to zawsze możecie Państwo dokupić dodatkowe szkolenie/pomoc techniczną. Usługi takie rozliczane są z godzin pracy serwisu i wynoszą odpowiednio 90 zł netto / roboczogodzinę pracy telelefonicznej lub internetowej (rozliczane z dokładnością do 0,5h, tzn. pierwsze pół godziny 45zł, godzina 90zł, 1,5h - 135zł, itp.).
W przypadku szkolenia/pomocy technicznej wykonywanej bezpośrednio u klienta stawka ta wynosi 120 zł netto / roboczogodzinę pracy serwisanta + koszt dojazdu. Dojazd na terenie miasta Opola - 12 zł netto, dojazd na terenie woj. opolskiego - 40 zł netto.

Najważniejsze cechy zestawu

  1. Kompletne stanowisko POS gotowe do pracy
  2. Produkty renomowanych producentów tj. FEC, SAM4S, ELZAB, MERCO.
  3. 24 miesięczna gwarancja na sprzęt (drukarka fiskalna 12 miesięcy gwarancji), z możliwością rozszerzenia do 3 lat
  4. Instalacja i konfiguracja w cenie zestawu
  5. Instrukcja obsługi programu izzyREST POS + 3h szkolenie w cenie zestawu
  6. Bardzo przejrzysty, nowoczesny i intuicyjny program gastronomiczny
  7. Zero ukrytych kosztów

Jakie są zalety terminali POS?

Szukasz rozwiązania odpowiedniego dla Twoich potrzeb? Nie wiesz czy kupić kasę fiskalną czy rozbudowany system sprzedaży z ekranem dotykowym? Zastanawiasz się czy postawić na rozwiązanie ekonomiczne i kupić kasę fiskalną czy może warto zainwestować w terminal dotykowy i oprogramowanie dla gastronomii? Zobacz jakie są różnice między kasą fiskalną a terminalem POS z oprogramowaniem gastronomicznym, przeczytaj czym różni się terminal POS od komputera typu All-in-One (wszystko w jednym), zobacz więcej....

 

Pliki do pobrania

Posiadasz ten produkt? Chcesz podzielić się swoimi uwagami?

Opinie o produkcie (4)

Andrzej
30 października 2012

Fajny zestaw i duże możliwości programu. Zintegrowany terminal zawsze lepszy niż komputer + monitor dotykowy bo mniej miejsca zajmuje i mniej kabli się plącze na blacie. Dokupując szufladę kasową za 250 zł mamy cały komplet potrzebny do fast foodu.


gastronom
7 stycznia 2013

Jak na zestaw z markowym terminalem POS a nie komputer+monitor dotykowy to naprawdę bardzo dobra cena, ta w promocji oczywiście :) Drukarka fiskalna i paragonowa również niczego sobie, sprzęt wysokiej klasy, działa szybko i sprawnie. Polecam!!!


Magda M.
15 marca 2013

Dużo fajnych funkcji i prosta obsługa kasy. Program intuicyjny w obsłudze i przyjazny dla oka


Gochaa
7 lutego 2014

Kupiłam cały zestaw ale wymieniłam drukarkę fiskalną na inną z kopią elektroniczną za niewielką dopłatą. Wszystko działa OK



Dodanie opinii wymaga podania imienia lub nicku oraz treści opinii.

Opinia zostanie wyświetlona po akceptacji przez administratora strony. Nie zostaną wyświetlone m.in. treści zawierające wulgaryzmy.

Co wybrać?

 

Nie wiesz który produkt wybrać?

Skorzystaj z przygotowanego poradnika, w którym opisano najistotniejsze różnice między produktami oraz praktyczne wskazówki dla kupujących. Dowiesz się na co zwracać uwagę przy zakupie m.in. kasy fiskalnej, wagi sklepowej oraz innych produktów z naszej oferty.

zobacz więcej Poradnik kupującego

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Polecamy

Be-Tech SMART Fit-in - zamek na kartę do istniejących drzwi Be-Tech SMART Fit-in - zamek na kartę do istniejących drzwi 595,00 zł 731,85 zł 339,00 zł 416,97 zł

Zestaw: Kompletne stanowisko POS dla gastronomii Zestaw: Kompletne stanowisko POS dla gastronomii 8 449,00 zł 10 392,27 zł 6 900,00 zł 8 487,00 zł

Zestaw POS SOGA XS - super oferta!!! Zestaw POS SOGA XS - super oferta!!! 4 430,00 zł 5 448,90 zł 3 999,00 zł 4 918,77 zł

Karta zbliżeniowa Mifare - Be-Tech / Hartmann Karta zbliżeniowa Mifare - Be-Tech / Hartmann 6,00 zł 7,38 zł 4,50 zł 5,54 zł

Bezprzewodowy czytnik Argox AS-8020CL Bezprzewodowy czytnik Argox AS-8020CL 1 080,49 zł 1 329,00 zł 799,19 zł 983,00 zł

Drukarka fiskalna Elzab Mera+ TE FV Drukarka fiskalna Elzab Mera+  TE FV 2 790,00 zł 3 431,70 zł 2 530,00 zł 3 111,90 zł

Drukarka fiskalna NOVITUS Deon E Drukarka fiskalna NOVITUS Deon E 2 290,00 zł 2 816,70 zł 2 060,98 zł 2 535,00 zł

Kolektor danych CipherLAB CPT 8001 L Kolektor danych CipherLAB CPT 8001 L 1 787,80 zł 2 199,00 zł 1 381,30 zł 1 699,00 zł

Klamka na kartę zbliżeniową do biura e-LOCK HD820 Klamka na kartę zbliżeniową do biura e-LOCK HD820 589,00 zł 724,47 zł 568,29 zł 699,00 zł

Zamek na kartę i szyfr do biura e-LOCK HD620 Zamek na kartę i szyfr do biura e-LOCK HD620 769,00 zł 945,87 zł 690,24 zł 849,00 zł

ACLAS Kobra - elektroniczna kopia paragonów ACLAS Kobra - elektroniczna kopia paragonów 1 089,00 zł 1 339,47 zł 967,48 zł 1 190,00 zł

Zamek hotelowy na kartę - Be-Tech SMART Zamek hotelowy na kartę - Be-Tech SMART 595,00 zł 731,85 zł 349,00 zł 429,27 zł

Aktualności

Kasa fiskalna za 100 zł?

Czy można kupić kasę fiskalną za 100 zł? Sprawdź jaki jest realny koszt zakupu kasy fiskalnej...

więcej »

Jak odzyskać 700zł zwrotu za zakup kasy fiskalnej

Planujesz zakup nowego urządzenia fiskalnego, kasę fiskalną lub drukarkę fiskalną? Pamiętaj że jeżeli jest to Twój pierwszy zakup urządzenia fiskalnego (pierwszy na dany nr NIP), to przysługuje Ci 90% zwrotu przy czym nie więcej niż 700 zł.

więcej »

Zakup kasy fiskalnej - od czego zacząć?

Kupując u nas kasę lub drukarkę fiskalną, otrzymasz bezpłatną pomoc w załatwieniu wszystkich niezbędnych formalności od zakupu po zwrot 90% wartości urządzenia wypłacanego przez Urząd Skarbowy.

więcej »
Click Shop | Hosting home.pl