Zmiana stawek VAT od 01.04.2024
Na stronie Ministerstwa Finansów pojawił się komunikat, w którym poinformowano o decyzji o nieprzedłużaniu po 31 marca 2024 r. okresowego obniżenia stawki VAT na podstawowe produkty spożywcze
(+48) 77 457 75 99 lub NAPISZ DO NAS
Na stronie Ministerstwa Finansów pojawił się komunikat, w którym poinformowano o decyzji o nieprzedłużaniu po 31 marca 2024 r. okresowego obniżenia stawki VAT na podstawowe produkty spożywcze
Zamki na kod / kartę / smartfon, dedykowane do hotelu czy biura, komunikacja online czy offline? O co wszystko w tym chodzi ipo co wybrać?
Ceny kas fiskalnych wahają się średnio od ok. 1300 - 3000 zł netto, a drukarek fiskalnych od ok. 2000 - 3500 zł netto. Czy to jest całkowity i realny koszt zakupu? A może da się kupić kasę fiskalną za 300 zł? Sprawdź jaki jest realny koszt zakupu kasy fiskalnej...
towar niedostępny
dodaj do przechowalniNajwiększe zalety:
|
Typowe zastosowanie:
|
Zobacz również: |
Metki do metkownic w naszej ofercie pochodzą od sprawdzonych producentów. Jakość papieru wykorzystywana do ich wykonania jest najwyższej jakości co gwarantuje trwałe ometkowanie towaru.
Posiadamy w naszej stałej ofercie metki do najpopularniejszych metkownic na rynku polskim.
Przy oznaczaniu metek stosowane są dodatkowe parametry nie mające wpływu na działanie, ale mające wpływ na wygląd:
UWAGA!!!
Przed zakupem metek zmierz linijką wymiar swojej starej metki (szerokość x wysokość) i sprawdź jaki masz sposób prowadzenia metki (jedno czy dwa nacięcia).
Kolor metek oraz to czy będą one proste czy falowane nie ma znaczenia dla metkownicy, ma to jedynie znaczenie wizualne
Przez Internet wszystkie metki sprzedajemy na opakowania (po 5 rolek w opakowaniu).
Nie wiesz który produkt wybrać?Skorzystaj z przygotowanego poradnika, w którym opisano najistotniejsze różnice między produktami oraz praktyczne wskazówki dla kupujących. Dowiesz się na co zwracać uwagę przy zakupie m.in. kasy fiskalnej, wagi sklepowej oraz innych produktów z naszej oferty. |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne), pod warunkiem że nie zawierają treści reklamowych (do innych produktów/stron) lub obraźliwych