Opinie o Nas

Regulamin zakupów

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

SEGAL

 

 

§1

Postanowienia ogólne

 

1. Sklep internetowy [dalej „Sklep”] za pośrednictwem Internetu, ze względu na rodzaj i specyfikę oferowanych produktów, prowadzi sprzedaż wyłącznie dla firm, tj. osób prowadzących działalność gospodarczą, przedstawicieli urzędów państwowych, jak również osób reprezentujących instytucje użyteczności publicznej (szkoły, szpitale, kościoły itp.), na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”]. Sklep nie prowadzi sprzedaży detalicznej za pośrednictwem Internetu dla konsumentów (osób fizycznych).

2. Właścicielem Sklepu jest: PPHU SEGAL Sebastian Waindzoch. z siedzibą w Opole, Światowida 5 , NIP: 751-129-25-04, tel +48.77 4577-599, REGON: 531512364. Firma wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonego przez Ministra Gospodarki.

3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

5. Każdy produkt w Sklepie ma podaną cenę netto i brutto. Przy składaniu zamówienia (koszyk zamówienia) podane są ceny brutto (zawierające podatek VAT).

6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

§2

Zamówienia

 

1. Zamówienia można składać poprzez koszyk internetowy Sklepu. Przy każdym produkcie jest przycisk "Dodaj do koszyka". Klient interesujące go produkty wrzuca do koszyka i realizuje zakup, przechodząc przez proces zamawiania, podając m.in. formę płatności, formę dostawy, dane zamawiającego, adres wysyłki, itp.

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
Pomimo wszelkich starań w tworzone opisy produktów, zastrzegamy sobie możliwość wystąpienia błędów, za które z góry przepraszamy. Jeżeli znalazłeś np. błąd w opisie, poinformuj nas o tym. Jeżeli dokonałeś zakupu, a okazało się że produkt odbiega parametrami od tych podanych na stronie, skontaktuj się z nami. Rozpatrzymy Twój wniosek i w razie potrzeby wymienimy produkt lub zwrócimy pieniądze.

4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep.

 

§3

Płatności

 

1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

a) gotówką - dotyczy tylko towarów odbieranych osobiście w siedzibie firmy SEGAL.

b) za pobraniem – wówczas zapłata następuje gotówką kurierowi przy odbiorze towaru,

c) przelewem – wówczas rezerwacja towaru w magazynie i wysyłka do Klienta, następuje po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym wskazanym na fakturze Pro-Forma. Faktura Pro-Forma jest automatycznie wysyłana na adres e-mail Klienta, podany przy składaniu zamówienia. Nr konta bankowego można również znaleźć na stronie internetowej Sklepu w dziale Kontakt, W przypadku wyboru formy płatności przelewem, płatność powinna być dokonana w ciągu 3 dni roboczych na konto bankowe wskazane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożone zamówienie.

d) płatność elektroniczna, gwarantowaną przez DotPay. To najbezpieczniejszy i najszybszy sposób płatności, należność przekazywana jest na rachunek bankowy Sklepu średnio w ciągu kilku minut, a my możemy od razu przystąpić do realizacji Twojego zamówienia.

e) kartą płatniczą - bezpośrednio w siedzibie firmy SEGAL przy odbiorze osobistym towaru.

2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

 

§4

Wysyłka towaru

 

1. Zamówiony towar z dostawą na terenie Polski, Sklep wysyła za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex Polska lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy. Towary zamówione z wysyłką na terenie krajów UE (dostępnych do wyboru na etapie składania zamówienia przez koszyk zakupowy), wysyłane są firmą kurierską UPS.

2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu. W celu przyśpieszenia wysyłki, zalecamy korzystać z płatności elektronicznej w Sklepie, realizowanej i gwarantowanej przez DotPay.

 

§5

Reklamacje

 

1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).

2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności, dołączając wypełniony formularz zgłoszenia reklamacyjnego.

3. W przypadku chęci odesłania towaru (z powodu niezgodności z zamówieniem) Klient powinien powiadomić o tym Sklep. Sklep zobowiązuje się w takim przypadku do przesłania kuriera po odbiór przesyłki.

4. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.

5. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

6. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

7. Adres do obsługi reklamacji: SEGAL, ul. Światowida 5, 45-325 Opole

 

§6

Prawo odstąpienia od umowy

 

1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.

2. Prawo odstąpienia od umowy obowiązuje tylko przy zakupach detalicznych (paragon lub faktura bez VAT) i jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

3. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.

4. W przypadku zakupów na fakturę VAT (zakupy na firmę), Klientowi nie przysługuje zwrot towarów w terminie 14 dni od zakupu. W tym przypadku zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

5. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient.

6. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.

7. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

8. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 4 powyżej, oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.

9. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w ust. 1 powyżej, tj. w zakresie

a) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów),

b) nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania,

c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,

d) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,

f) dostarczania prasy,

g) usług w zakresie gier hazardowych.

 

§7

Ochrona prywatności

 

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.

 

§8

Własność intelektualna

 

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

§9

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

 

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.

Aktualności

Kasa fiskalna za 100 zł?

Czy można kupić kasę fiskalną za 100 zł? Sprawdź jaki jest realny koszt zakupu kasy fiskalnej...

więcej »

Jak odzyskać 700zł zwrotu za zakup kasy fiskalnej

Planujesz zakup nowego urządzenia fiskalnego, kasę fiskalną lub drukarkę fiskalną? Pamiętaj że jeżeli jest to Twój pierwszy zakup urządzenia fiskalnego (pierwszy na dany nr NIP), to przysługuje Ci 90% zwrotu przy czym nie więcej niż 700 zł.

więcej »

Zakup kasy fiskalnej - od czego zacząć?

Kupując u nas kasę lub drukarkę fiskalną, otrzymasz bezpłatną pomoc w załatwieniu wszystkich niezbędnych formalności od zakupu po zwrot 90% wartości urządzenia wypłacanego przez Urząd Skarbowy.

więcej »

Obsługujemy sieci

Click Shop | Hosting home.pl