Opinie o Nas

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki z zamówionym towarem zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.77 4577-599.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami tel. 77 4577-599 lub poprzez formularz zapytania handlowego i określ rodzaj usterki lub niezgodności towaru z zamówieniem, podaj kontaktowy nr telefonu oraz adres pod jakim znajduje się reklamowany towar
  2. Zapakuj towar który chcesz zareklamować, dołączając do niego formularz zgłoszenia reklamacyjnego,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  3. Czekaj na kuriera którego wyślemy po reklamowany towar
    UWAGA:
    • W przypadku zwrotu towarów, proszę w miarę możliwości nie oklejać oryginalnych opakowań taśmą, itp. Przesyłkę proszę zapakować do większego pudełka lub owinąć folią stretch bądź papierem, przed naklejeniem np. listu przewozowego,
    • Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  4. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 7 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu poprzez formularz zapytania handlowego lub telefonicznie: +48.77 4577-599. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, możliwość zwrotu towarów dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Możliwość zwrotu towarów zakupionych w ramach działalności zawodowej lub gospodarczej (faktura VAT), jedynie po wcześniejszej akceptacji z naszym pracownikiem, w tym celu prosimy wcześniej o kontakt pod nr tel. +48.77 4577-599.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
    UWAGA:
    • W przypadku zwrotu towarów, proszę w miarę możliwości nie oklejać oryginalnych opakowań taśmą, itp. Przesyłkę proszę zapakować do większego pudełka lub owinąć folią stretch bądź papierem, przed naklejeniem np. listu przewozowego,
    • Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  2. Dołącz do przesyłki formularz zgłoszenia reklamacyjnego, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Gwarancja i serwis

 

Czas udzielania gwarancji każdego produktu widnieje w opisie produktu na stronie www.segal.pl, w zakładce dane techniczne. Brak zapisu o gwarancji oznacza że produkt nie jest objęty gwarancją (np. oprogramowanie). W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, prosimy o kontakt z nami, np. tel. 77 4577-599 lub poprzez formularz kontaktowy. Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie możesz reklamować bezpośrednio u nas. Pamiętaj że odsyłając sprzęt do serwisu należy wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego i dołączyć go do przesyłki.

Gwarancja jest realizowana na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej SEGAL

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Adres do obsługi reklamacji

 

PPHU SEGAL
ul. Światowida 5
45-325 Opole
tel. 77 4577-599

Aktualności

Kasa fiskalna za 100 zł?

Czy można kupić kasę fiskalną za 100 zł? Sprawdź jaki jest realny koszt zakupu kasy fiskalnej...

więcej »

Jak odzyskać 700zł zwrotu za zakup kasy fiskalnej

Planujesz zakup nowego urządzenia fiskalnego, kasę fiskalną lub drukarkę fiskalną? Pamiętaj że jeżeli jest to Twój pierwszy zakup urządzenia fiskalnego (pierwszy na dany nr NIP), to przysługuje Ci 90% zwrotu przy czym nie więcej niż 700 zł.

więcej »

Zakup kasy fiskalnej - od czego zacząć?

Kupując u nas kasę lub drukarkę fiskalną, otrzymasz bezpłatną pomoc w załatwieniu wszystkich niezbędnych formalności od zakupu po zwrot 90% wartości urządzenia wypłacanego przez Urząd Skarbowy.

więcej »

Obsługujemy sieci

Click Shop | Hosting home.pl