Masz pytania? Zadzwoń!

(+48) 77 457 75 99 lub NAPISZ DO NAS

 
Artykuły
Zobacz wszystkie artykuły...
Zmiana stawek VAT od 01.04.2024

Na stronie Ministerstwa Finansów pojawił się komunikat, w którym poinformowano o decyzji o nieprzedłużaniu po 31 marca 2024 r. okresowego obniżenia stawki VAT na podstawowe produkty spożywcze

 

Kasa fiskalna za 300 zł?

Ceny kas fiskalnych wahają się średnio od ok. 1300 - 3000 zł netto, a drukarek fiskalnych od ok. 2000 - 3500 zł netto. Czy to jest całkowity i realny koszt zakupu? A może da się kupić kasę fiskalną za 300 zł? Sprawdź jaki jest realny koszt zakupu kasy fiskalnej...

Produkt dnia
Zestaw: Kompletne stanowisko POS dla gastronomii
Zestaw: Kompletne stanowisko POS dla gastronomii

12 863,34 zł

10 458,00 zł

Zestaw P20 - 20 szt - pager/coaster
Zestaw P20 - 20 szt - pager/coaster

1 843,77 zł

Cena regularna: 2 212,77 zł

Najniższa cena: 1 832,70 zł

1 499,00 zł

Cena regularna: 1 799,00 zł

Najniższa cena: 1 490,00 zł
szt.
Waga etykietująca DIGI SM-5100EV
Waga etykietująca DIGI SM-5100EV

5 805,60 zł

4 720,00 zł

szt.
ACLAS KOS_ON - Kasa ONLINE
ACLAS KOS_ON - Kasa ONLINE

1 536,27 zł

1 249,00 zł

Zestaw POS SOGA XS - super oferta!!!
Zestaw POS SOGA XS - super oferta!!!

5 448,90 zł

4 430,00 zł

szt.
Kasa fiskalna - Elzab K10 ONLINE
Kasa fiskalna - Elzab K10 ONLINE

1 900,00 zł

Cena regularna: 2 078,70 zł

Najniższa cena: 2 078,70 zł

1 544,72 zł

Cena regularna: 1 690,00 zł

Najniższa cena: 1 690,00 zł
Karta zbliżeniowa Mifare Be-Tech z nadrukiem
Karta zbliżeniowa Mifare Be-Tech z nadrukiem

4,31 zł

Cena regularna: 4,92 zł

Najniższa cena: 4,92 zł

3,50 zł

Cena regularna: 4,00 zł

Najniższa cena: 4,00 zł
szt.

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Dostępny - produkt dostępny w magazynie, można kupować, czas realizacji wysyłki w 99% poniżej 24 godzin
  • Na zamówienie - możemy ściągnąć produkt na zamówienie, można kupować, średni czas realizacji wysyłki do klienta określony w polu wysyłka przy produkcie
  • Spodziewana dostawa - produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • odbiór osobisty.


UWAGA!!!
Klientom z terenu woj. opolskiego dokonującym zakupów powyżej 300 zł brutto możemy dostarczyć zamówiony towar bezpośrednio pod wskazany adres i zainstalować. W tym celu zaznacz odbiór osobisty, a w uwagach do zamówienia wpisz gdzie mamy dostarczyć towar. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i ustalimy dogodny dla obu stron termin dostawy i instalacji.

Jeżeli taka usługa będzie wymagała dodatkowej opłaty (zależnie od zakupionego towaru), to poinformujemy Cię o tym przez przyjazdem i dopiero po zaakceptowaniu warunków, dostarczymy towar.

» szczegółowy opis form dostawy

 


Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od 0 zł do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


Czy mogę liczyć na rabat przy składaniu zamówienia?

 

Tak, każdy klient który dokona zakupów poprzez sklep internetowy, otrzyma rabat obowiązujący w dniu złożenia zamówienia. Szczegóły dotyczące rabatów obowiązujących w dniu dzisiejszym można znaleźć tutaj.

Ponadto stali klienci którzy dokonają rejestracji w sklepie, w przyszłości będą otrzymywać kupony rabatowe.

 


Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • płatność gotówką lub kartą płatniczą w siedzibie firmy SEGAL (odbiór osobisty),
  • przelew na konto bankowe (przedpłata na podstawie faktury pro-forma),
  • płatność za pobraniem (płatność kurierowi w dniu dostawy),
  • płatność elektroniczna (przelew on-line) poprzez bank lub kartę kredytową.

» szczegółowy opis form płatności

 


Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Światowida 5 , 45-325 Opole, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


Czy dokonując rejestracji w sklepie będę dostawał e-maile reklamowe?

 

Nie, klienci którzy dokonali rejestracji w naszym sklepie nie otrzymują i nie będą otrzymywali żadnych informacji reklamowych.

Podany e-mail służy jedynie do przesyłania informacji o zrealizowanych zamówieniach klienta i otrzymaniu np. informacji o nr listu przewozowego Twojej przesyłki. Żadne informacje poza automatycznymi komunikatami o stanie Twojego zamówienia nie się rozsyłane.

 


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia.

 


Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.77 4577-599.

 


Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu jego wysłania. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.77 4577-599.

 


Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, wszystkie produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.77 4577-599.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Jeżeli dokonano zakupu detalicznego (paragon lub faktura bez NIP), to tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Jeżeli dokonao zakupu na fakturę VAT (działalność gospodarcza lub firma), to możliwość zwrotu towaru na podstawie Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku, nie obowiązuje. Istnieje jednak możliwość "dogadania się" z nami co do zakupu towaru z jego możliwością zwrotu. Musisz nas jednak poinformować o takim zamiarze przed dokonaniem zakupu.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl